Cursa 50 anys de l’escola La Noguera

Es tracta d’una cursa popular que formarà part d’un matí festiu d’activitats a l’escola.

Els actes començaran a partir de 2/4 d’11 del matí amb l’arribada de participants i la comprovació d’inscripcions. Alhora es farà també la plantada de gegants a càrrec de la Colla Gegantera de la Ràpita i els grallers i geganters de Vallfogona.

A les 11 es donarà el tret de sortida a la cursa, de 5km, que es donarà per tancada amb una traca final a 2/4 d’1 del migdia amb les Bèsties Feréstegues de Balaguer i amb una ballada de gegants i grallers.

A partir de la 1 es farà l’entrega de premis als guanyadors, un sorteig d’obsequis i un posterior vermut popular.

La cursa és oberta a tota la ciutadania, formi part o no de l’escola actualment. Les inscripcions són a partir dels 3 anys d’edat i es poden fer de forma telemàtica a la web balaguer.cat o presencialment el mateix dia abans de l’inici.

Aquesta activitat forma part dels actes dels 50 aniversari, que es van iniciar amb la Festa de la Primavera i les portes obertes al centre el passat mes d’abril, i que inclouran altres propostes com: un túnel de la por, el proper 27 d’octubre; una nit de concerts al pavelló Molí de l’Esquerrà, que es farà a finals d’hivern; i la gran festa final, al mes de maig de l’any vinent, amb moltes sorpreses i activitats.