Concurs municipal de dibuix de Nadal

S’ha convocat el concurs de dibuixos de Nadal 2022. Amb l’objectiu de promoure la creativitat plàstica i la participació de les escoles en les festes populars, s’adreça als nivells educatius des de les llars d’infants fins a 6è de Primària i l’Educació Especial. El tema d’enguany és “El teu desig per aquest Nadal”, amb la intenció que els alumnes reflexionin sobre quines són les nostres necessitats i què és allò que hem de desitjar com a societat.

ENTREGA DE PREMIS

Dijous 29 de desembre a les 19 hores al recinte del Cosmolúdic (Pavelló INPACSA)

BASES 2022
Hi pot participar tot l’alumnat de llars d’infants, infantil i primària i Educació Especial dels centres escolars de la ciutat de Balaguer.

Infantil Primer cicle
Infantil Segon cicle
Cicle Inicial Primària
Cicle Mitjà Primària