Concurs d’arbres de Nadal

Organitzat per l’Associació de Comerciants ACB 2021 el diumenge 18 de desembre, va tenir lloc a la Plaça Mercadal el Concurs d’arbres de Nadal per als centres de primària de la localitat. Després de presentar-se el grups participants de cada escola, van disposar de dues hores per realitzar el seu arbre, els ornaments i guarnir-lo.

Amb els guarniments fets a mà i amb tota una mostra de manualitats realitzades amb materials reutilitzats, el jurat, format per representants del Servei Educatiu de la Noguera, de l’Ajuntament de Balaguer i de l’Associació de Comercians Balaguer Comercial 2021, ho va tenir una mica difícil a l’hora de deliberar.

Els arbres gunayadors decoraran l’entrada de l’Ajuntament de Balaguer i la resta d’arbres altres espais i instal·lacions municipals durant les festes de Nadal perquè tothom pugui gaudir de les originals creacions per als arbres de Nadal. El primer premi va ser per l’Escola Vedruna i el segon premi va ser per l’Escola Àngel Guimerà.