8a edició dels #mSchools StudentAwards

Comença el nou espai firal virtual que acollirà la 8a edició dels #mSchoolsStudentAwards.

Del 7 al 17 de juny, més de 55 projectes finalistes de centres educatius d’arreu de Catalunya s’exposaran en una plataforma online que romandrà oberta a tota la comunitat.

No et perdis l’oportunitat de navegar pels estands, veure les presentacions orals dels equips finalistes i assistir a la cerimònia del 17 de juny, on desvetllarem els guanyadors del concurs. Uneix-te! Registra’t

Cal destacar que el proper dia 8 de juny hi ha una jornada lúdica de programació amb Scratch, oberta a tots els centres educatius de Catalunya. Durant la sessió és presentarà un repte i els centres podrán compartir les soluciones creades. Destinataris alumnes de 3er de primària fins a 2n d’ESO (indicant nivell educatiu i nombre de grups que hi participaran).El repte esta pensat perquè puguin participar infants i joves amb diferents nivells de coneixement de programació Scratch. La Jornada és realitzarà en format on-line. L’alumnat no serà necessari que estigui connectat, només és necessari connectar-se amb un ordinador i projectar a tota l’aula per poder seguir les instruccions.  Si esteu interessats en la Jornada Scratch cal fer Inscripció fins al 7 de juny en aquest formulari.

No és condició haver participat en els Student Awards ni haver quedat finalista.

Els inscrits rebreu informació detallada de la jornada i de la connexió per a participar-hi.