L’alumnat de 3r de Primària de l’Àngel Guimerà visiten el Servei Educatiu

L’alumnat de 3r de Primària de l’escola Àngel Guimerà ha visitat les instal·lacions el Servei Educatiu acompanyats per les seves professores.

Un cop a l’edifici del Servei Educatiu han pogut veure les diferents oficines i conèixer els diferents serveis com la OME (Oficina municipal d’escolarització), l’EAP (Equip d’assessorament psicopedagògic), ELIC (Equip d’assessorament en llengua i cohesió) i el CRP (Centre de recursos pedagògics) de la Noguera.

Igualment han pogut conèixer de primera mà les aules de formació, oficines i la mediateca amb les maletes pedagògiques.

Cliqueu a la imatge per veure l’àlbum: