“I Concurs per a la campanya de conscienciació sobre la reducció del consum d’alcohol”

La Mesa de Salut Jove de la Noguera, a través de l’Oficina Jove de la Noguera del Consell Comarcal de la Noguera, convoca el «I concurs per a la campanya de conscienciació sobre la reducció del consum d’alcohol» amb la finalitat de conscienciar sobre els riscs que comporta el fet de consumir alcohol, la prevenció i els efectes nocius que suposa per a la salut.

Adreçat als centres docents de la comarca de la Noguera, representats pels alumnes de 11 a 16 anys de les seves respectives classes de Cicle Superior de Primària i ESO en grups de màxim 4 participants i un màxim de 4 vídeos per classe per a cada centre. El tema del concurs girarà entorn de l’alcohol, la prevenció i els efectes nocius
que aquest comporta per a la salut.

S’atorgarà un premi al millor vídeo seleccionat que consistirà en un val de compra valorat en 100 € a gastar en una botiga de material esportiu o una botiga de material escolar/papereria de qualsevol municipi de la Noguera a escollir pel grup guanyador.

Accediu a les bases de concurs.

Benestar, diversió, amics… La imatge social i publicitària associada a l’alcohol sovint és agradable i optimista. Però cal conèixer, que consumir massa alcohol és tòxic per al cos, i que pot crear addicció i dependència, com l’heroïna o la cocaïna. A més a més, el consum d’alcohol va relacionat amb accidents de trànsit, baralles, pèrdua de control i disfuncions sexuals, entre altres. N’és conscient el jovent?

Font: Joves.cat