Diccionari visual imatge+signe LSC

Es tracta d’un diccionari per temes elaborat amb icones d’ARASSAC, imatges del Diccionari específic de llengua de signes catalana i els signes LSC del Diccionari Temàtic de Llenguatge de Signes Català. Cristina Escolà i Elisa Giménez.

Aquest material està elaborat en Word i això permet ampliar-lo sempre que es vulgui.

Els temes que hi podem trobar són:

• Animals
  • Aliments i begudes
  • El cos
  • Familia
  • Joguines
  • La casa
  • Poble-ciutat
  • Roba
  • Salutacions
  • Transports
  • Vocabulari Nadal

JClic dels diferents esports.

JCLIC del Nadal

1. Maria Esperanza Hernández Camisón

Bon dia, soc oient i estic estudiant llengua de signes i estic interesada en aquest diccionari.
    Gracies

2. Ana

perdoneu, fa dies vaig poder accedir al diccionari però ara ja no puc.
    És una eina fantàstica i la volia enriquir amb el diccionari de l’escola. Em podríeu donar accés?

3. Anna

Estem intentant connectar amb el vostre Drive per poder accedir al vocabulari i ens dona error. Com hi podem accedir? moltes gràcies