Edu Hack, Teachers co-creating. Suma’t al canvi; redissenyem l’educació.

La Fundació Mobile World Capital Barcelona i GSMA presenten la jornada mSchools Edu_Hack, que tindrà lloc el dimecres 1 de març de 16h a 19h, al Palau número 8 del recinte Fira Gran Via.

piccollage

Edu_Hack | Teachers co-creating – Suma’t al canvi; redissenyem l’educació

El professorat i les escoles s’enfronten a reptes que són reals, complexos i variats. Preparar els estudiants d’avui per al món de demà requereix un sistema d’ensenyament que s’adapti a les competències i oportunitats del segle XXI.

Edu_Hack és una iniciativa del programa mSchools per connectar, inspirar i oferir les eines als directors i docents d’avui per a dissenyar nous models d’ensenyament i aprenentatge incorporant la tecnologia digital.