Reportatge de l’ Escola d’alumnes sords d’Anantapur (Índia)

El reportatge (entre els minuts 22,32 – 32,16 del vídeo) gravat per un equip de voluntaris, entre els quals hi ha una professional de mitjans audiovisuals lleidatana, ens permet conèixer com és una jornada en una de les escoles per a deficients auditius que la Fundació Vicenç Ferrer ha construït a Anantapur (Índia).

La modalitat comunicativa és la llengua de signes,i, malgrat no poder disposar de pròtesis auditives, s´han desenvolupat recursos que faciliten l´accés a la informació, com són els senyals visuals quan es treballa amb els ordinadors, o els jocs de llum per tal de copsar els canvis de ritme en la música.

Agraïm la seva tasca als voluntaris que ens han acostat a una realitat que desconeixíem sobre els deficients auditius.