La Paeria de Balaguer instal·la un bucle magnètic al Teatre Municipal

Benvolguts i benvolgudes,

La Paeria de Balaguer ha instal·lat un bucle magnètic al Teatre Municipal per fer l’equipament més accessible a les persones amb dificultats auditives. Així ho ha confirmat el paer de Cultura, Arnau Torrente, que també ha avançat que la intenció és instal·lar-ne un altre durant aquest any a la sala d’actes de la casa de la paeria.

De moment, el bucle magnètic funciona en dues de les fileres del pati de butaques del teatre “on les persones que porten audiòfons podran sincronitzar els seus aparells per poder escoltar millor el que passa damunt de l’escenari”.

Ampliació de la notícia

Vídeo Balaguer Televisió

Moltes gràcies per la vostra atenció.