2a trobada de famílies de nenes i nens amb sordesa (0-6 anys)

Benvolguts i benvolgudes,

El proper dimecres 6 d’abril de 15h a 16.30h al CREDA Lleida organitzem la 2a trobada de famílies de nenes i nens amb sordesa (0 a 6 anys).
Podeu participar presencialment venint a la seu del CREDA Lleida. Adreça: C/Leandre Cristòfol (Institut Joan Oró).
Ens acompanyarà la mare d’una alumna amb sordesa que ens explicarà la seva experiència!
Tindrem l’oportunitat de compartir de manera presencial i virtual les vivències i experiències del dia a dia amb els nostres infants.
Podrem continuar parlant de com estimular el llenguatge a partir de les rutines diàries.
Moltes gràcies per la vostra atenció.

2a TROBADA DE FAMÍLIES D’ALUMNAT AMB SORDESA DE 0-6 anys