Carta d’agraïment a la Federació Córdoba Inclusiva COCEMFE

Bevolguts i benvolgudes,

Volem agrair públicament l’esforç que ha fet la Federació Córdoba inclusiva COCEMFE per fer-nos arribar les seves mascaretes transparents. Les logopedes del CREDA Lleida les utilitzarem quan així ho requereixi el nostre alumnat per tal d’oferir la millor atenció.

No hem d’oblidar que aquestes mascaretes no són EPI i per tant s’han d’utilitzar sempre amb mesures adicionals de protecció, com per exemple una pantalla de metacrilat que separi l’alumnat i la professional.

Desitgem que tots els esforços que es fan des de totes les institucions siguin profitosos per al nostre alumnat i que aquests recursos els ajudin en aquesta situació de pandèmia que estem vivint.

Moltes gràcies

Equip del CREDA Lleida