SALA AUDIOMETRIES

Amb motiu de la nova sala de valoració auditiva i davant de les dificultats que tenia per poder anticipar a l’alumnat sord escolaritzat a educació infantil en què consistia una audiometria, he optat per crear un material que visualment m’ajudés a donar les respostes als infants i que aquest em permetés de fer-los-hi entendre el procés que calia seguir per avaluar-los l’audició – on, amb qui, com, quan…-,  recordar-los-hi quines proves i aparells són necessaris per dur-la a terme: otoscòpia, timpanometria, audiometria.

Així doncs, amb l’ajuda d’il·lustracions detallades i de fotografies concretes de cadascuna de les proves, he pogut referir visualment a l’alumnat que ha de fer i com ha de respondre a les diverses proves que se li plantegen i, fins i tot, m’ha permès d’efectuar un simulacre/assaig de cadascuna d’elles i poder corroborar si realment s’havien entès les explicacions prèvies efectuades.

Cal dir que els resultats i la col·laboració de l’alumnat han estat satisfactoris.

Espero que us sigui útil.

SALA AUDIOMETRIES