Jocs de lectura

Cartell de la pel·lículaL’objectiu d’aquesta app és oferir una eina motivadora als infants immersos en el procés d’aprenentatge de la lectura. Es pot fer servir tant a l’aula escolar i de manera col•lectiva com a casa, individualment o compartida amb adults o altres infants.
L’aplicació consta d’una sèrie de jocs per a que els nens i nenes puguin jugar i gaudir a la vegada que van aprenent i consolidant el seu procés lector d’una manera senzilla i intuïtiva.
Un sistema molt senzill de puntuació engresca els nens i nenes a seguir jugant, parant atenció per no equivocar-se i perdre els punts acumulats. El so i una imatge del mag protagonista de l’app indica també si la resposta ha estat correcta.
Aquests jocs estan recomanats per a infants a partir dels 3 anys.

INFORMACIÓ ADDICIONAL. Google play i App Store. Actualitzada: 28 de novembre de 2017. Mida: 26M. Desenvolupador: contacte@jocsdelectura.com    C/Martín Alonso Pinzón 13, 1-5 43850-Cambrils

Informació de: http://www.jocsdelectura.com/