Xerrada d’una alumna del CREDA amb motiu del Día de la Dona

La nostra alumna Hala Triki, estudiant de CFGS d’Integració Social a l’INS Montserrat Roig de Terrassa, va fer una xerrada a L’Hospitalet de Llobregat pel Dia de la Dona.  Va explicar la seva lluita com a dona amb sordesa i d’una cultura diferent. Va arribar a Catalunya, tota preadolescent, des del Marroc; va poder seguir els estudis i els aprenentatges gràcies al suport de la llengua de signes i de la logopèdia, sobretot de la llengua escrita. La Hala és una activista pels drets de les persones sordes i col·labora amb APESOTE (Associació de Persones Sordes de Terrassa).  No es cansarà de dir que les persones sordes necessiten accessibilitat i molta lluita enfront d’una societat que només veu la “mancança”.