A les portes de l’acabament del curs, us portem una activitat ben particular. Després de molts dies d’activitats de tot tipus on heu treballat de valent, avui us convidem a una on només us cal “mirar” i “gaudir”. És un vídeo que ha fet el Mateo Rodríguez, alumne sordsignant de l’Institut Vallès de Sabadell, que durant el confinament ha preparat el conte d’Els tres porquets en un gènere literari propi de les llengües de signes anomenat Visual Vernacular (VV). Les històries narrades en Visual Vernacular es caracteritzen, totes elles, per un ús molt gran de classificadors la qual cosa fa que els textos creats en aquest gènere literari siguin molt “transparents” als usuaris d’altres llengües de signes del món. Esperem que gaudiu dels poc més de tres minuts que dura aquest conte tan especial que, segurament, encara que no sigueu usuaris de la llengua de signes catalana podreu seguir i entendre força bé. Per cert, el títol que apareix al peu del vídeo, “Los tres chanchos”, és com es coneix aquest conte a l’Argentina d’on procedeix la familia del Mateo.
- Inici Recursos Llengua de Signes
- #quedatacasa 48: “Els tres porquets” en llengua de signes (VV)
Nodes
-
Active fa 1 mes, 2 setmanes
-
Active fa 2 mesos
-
Active fa 4 mesos, 3 setmanes
-
Active fa 4 mesos, 3 setmanes
-
Active fa 5 mesos, 1 setmana
-
Active fa 5 mesos, 2 setmanes
-
Active fa 5 mesos, 2 setmanes
-
Active fa 6 mesos
-
Active fa 6 mesos
-
Active fa 6 mesos, 2 setmanes
-
Active fa 6 mesos, 3 setmanes
-
Active fa 7 mesos, 1 setmana
-
Active fa 7 mesos, 1 setmana
-
Active fa 10 mesos, 1 setmana
-
Active fa 1 any, 7 mesos
-
Active fa 6 anys, 2 mesos
-
Active fa 6 anys, 2 mesos
Nodes
Articles recents
Etiquetes
activitats
ajudes auditives
aplicacions
app
article
audició
bilingüisme
confinament
consciència fonològica
conte
curs 23-24
curs 2023-24
deficiència auditiva
dislèxia
educació de sords
fonologia
Fons Documental
formació
gramàtica
grup 2
grup 4
grups de llenguatge
implant coclear
inclusió
infoCREDA
jornades
lectoescriptura
llengua de signes
llengua de signes catalana
llengua escrita
llenguatge
logopedia
LSC
lèxic
material logopèdic
morfosintaxi
premi
recursos
SAAC
Sant Jordi
semàntica
sordesa
TEL
trastorn del llenguatge
vídeo
Arxius
- abril 2024
- març 2024
- febrer 2024
- gener 2024
- desembre 2023
- novembre 2023
- octubre 2023
- setembre 2023
- juliol 2023
- juny 2023
- maig 2023
- abril 2023
- març 2023
- febrer 2023
- gener 2023
- desembre 2022
- novembre 2022
- octubre 2022
- setembre 2022
- juny 2022
- maig 2022
- abril 2022
- març 2022
- febrer 2022
- gener 2022
- novembre 2021
- octubre 2021
- setembre 2021
- abril 2021
- març 2021
- octubre 2020
- setembre 2020
- juny 2020
- maig 2020
- abril 2020
- març 2020
- febrer 2020
- gener 2020
- desembre 2019
- novembre 2019
- octubre 2019
- setembre 2019
- juliol 2019
- juny 2019
- maig 2019
- abril 2019
- febrer 2019
- desembre 2018
- setembre 2018
- juliol 2018
- juny 2018
- maig 2018
- abril 2018
- març 2018
- febrer 2018
- gener 2018
- desembre 2017
- novembre 2017
- octubre 2017
- setembre 2017
- juliol 2017
- juny 2017
- maig 2017
- abril 2017
- març 2017
- febrer 2017
- gener 2017
- novembre 2016
- octubre 2016
- setembre 2016
- juliol 2016
- juny 2016
- abril 2016
Comentaris recents