Xerrada a càrrec de la nostra exalumna Tania Galian

El dia 29 de juny vam celebrar la nostra última reunió general del curs i quina millor manera de començar la jornada que amb la presentació del projecte APUNTS EN BLANC a càrrec de la Tania Galian.

La Tania va ser alumna atesa pel CREDA al llarg de la seva escolarització i avui, amb 24 anys, està cursant estudis universitaris.

La Tania juntament amb tretze estudiants amb sordesa més i l’associació ACAPPS han iniciat el projecte Apunts en blanc.

Amb aquest projecte volen fer arribar la seva història, volen mostrar com viuen i veuen la vida universitària i com es podria millorar amb la implicació de tota la comunitat universitària.

A través d’un audiovisual volen mostrar les dificultats d’accessibilitat a la informació amb que es troben cada dia i reivindicar els serveis i els suports que necessiten.

Des del CREDA us volem donar tot el nostre suport.

Moltes gràcies Tania, per aquesta xerrada tan enriquidora!