TROBADA D’ALUMNES A MANRESA

El passat dimarts 19 de novembre vam dur a terme, a l’escola Puigberenguer de Manresa, la nostra tradicional trobada del primer trimestre amb els alumnes amb pèrdua auditiva de primària i secundària. Aquest any vam gaudir d’una tarda de jocs de cucanya i un bon berenar.

Mentre els alumnes duien a terme les activitats de la “Cucanyafest” les seves famílies van compartir una estona de conversa plegades.

Vam tenir un gran nombre d’assistents de les zones del Bages, Moianès i Berguedà. Tots els nostres alumnes es van mostrar ben contents i van marxar amb ganes de retrobar-se amb totes les companyes en trobades posteriors.

Volem agrair molt, especialment, un any més el suport de l’escola Puigberenguer que ens va deixar espais de l’escola i que, com sempre, ens acull amb els braços oberts, gràcies.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut