El 16 de gener, el nostre CREDA, vam organitzar una jornada per celebrar els 15 anys de la creació del CREDA de la Catalunya Central. Es va fer a l’espai cultural de la Fàbrica Vella de Sallent.
Per a nosaltres és un aniversari molt especial i el vam voler fer organitzant una jornada sobre el llenguatge oral que és un dels eixos principals del nostre treball.
Aquestes Jornades van tenir una acollida excepcional i hi van venir molts professionals interessats i motivats en aprendre i saber més de la llengua oral.
La Jornada va ser extraordinària, al matí vam poder comptar amb la participació del David Bueno i de la Montse Vilà. Tots dos, a través dels seus coneixements i investigacions, ens van fer saber perquè el llenguatge oral és una eina imprescindible i, com tenir dificultats en la llengua oral, pot ser determinant en el desenvolupament de la persona.
A la tarda vam poder escoltar les experiències de diferents centres que duen a terme projectes molt interessants en relació amb la llengua oral. Hem d’agrair molt la participació d’aquests centres que amb els seus projectes segur que van engrescar i inspirar a altres escoles a repensar el treball que duen a terme amb la llengua oral. Moltes gràcies a les escoles: Gironella, Doctor Ferrer, Vic Centre, Serra i Húnter i Sant Ignasi.
En la darrera foto teniu accés al material, dels diferents professionals i del CREDA, projectat a la Jornada en una presentació.

.
