Recursos per treballar el pensament crític

Des de l’Escola de Cultura de Pau (i en col·laboració amb Fora de Quadre pel que fa als vídeos) volen compartir un recurs en el que porten treballant molts mesos. Es tracta d’una pàgina web amb recursos per treballar el pensament crític, i que han treballat amb docents.

Al web hi trobareu:

• Un parell d’informes diagnòstics sobre l’Estat de la qüestió del pensament crític al sistema educatiu (un abans de i un altre actualitzat amb el decret de desplegament de la LOMLOE).
  • Exemples i recursos sobre metodologies de pensament crític (Temes controvertits, Cultures del Pensament / Thinking-Based Learning, Filo 3/18),
  • 3 recursos didàctics d’exemples d’aplicació a l’aula, que hem fet en col·laboració de 3 escoles,
  • 5 vídeos (en destaquem només alguns)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *