Dia de la dona – 8 de març

Recursos Departament d’Educació:

Expliquem contes:

Nenes de conte. Contes explicats amb veu i dibuix d’Una mà de contes.

Petites històries, grans dones. Cicle de vídeo contes coorganitzat per 9 museus.

Perspectiva de gènere i coeducació: lectures infantils i juvenils per treballar dins i fora l’aula. Rosa Sensat presenta llibres per treballar la superació dels estereotips de gènere.

Guia de contes i novel·les per la igualtat de gènere i la violència zero. Fundesplai ofereix lectures coeducatives distribuïdes per etapes educatives.

Compartim el temps. Contes curts: I tu què faries? El Departament de Drets Socials proposa narracions per a adolescents, per llegir i escollir-ne el final, argumentar.

Petites històries, grans dones. Cicle de vídeo contes coorganitzat per 9 museus amb motiu del Dia Internacional de les Dones.

Recursos als districtes l’Ajuntament de Barcelona (aquí podeu navegar i buscar l’específic del vostre districte):

Activitats al Districte de Ciutat Vella

+ Recursos 8M
Escoles més sostenibles:

Banc de recursos Women Legacy’s

Banc de recursos digital, d´accés lliure i gratuït, que proporciona activitats, indicacions i informacions de les dones i les seues obres, que han d’incorporar-se en cada matèria. Classificades per nivells, adaptades al contingut definit en la legislació i llestes per utilitzar-les a l’aula. Es podrà consultar per personatges, activitats didàctiques, obres i recursos.

Repositori digital i d´accés lliure d’obres musicals d’autoria femenina en diferents formats.

Repositori digital d´accés lliure i gratuït d’obres i fragments d’obres literàries d’escriptores europees.

Repositori digital d´accés lliure i gratuït d’obres artístiques d’autoria femenina.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *