Mar de Jocs

Des de ja fa molts anys, quan arriba el bon temps aprofitem el regal de tenir el nostre districte en contacte amb el mar i organitzem l’activitat Mar de Jocs des del seminari d’educació física de la zona.

És un goig poder veure com l’alumnat del cicle inicial de les escoles de Ciutat Vella juga, gaudeix i aprèn conjuntament!

Els principals objectius d’aquesta activitat són:

Adreçats a:

Alumnat de Ciutat Vella

• Donar a conèixer tot un ventall de jocs de platja que, al mateix temps, ens permetin treballar les habilitats i destreses bàsiques.
  • Afavorir  les relacions personals entre els nens i nenes dels centres participants.
  • Fomentar d’interès i el respecte per l’entorn en el qual es desenvolupa la jornada lúdica, així com per les instal·lacions i el material utilitzat.
  • Acceptar les normes establertes per a cada joc i complir-les.
  • Impulsar una actitud favorable vers el joc, no solament com un mitjà, sinó també com un fi en ell mateix. Jugar pel plaer de jugar.
  • Donar a conèixer i aprofitar els espais públics de Ciutat Vella a les escoles per a la pràctica de l’activitat física, així com fomentar un major respecte i ús d’aquests, i per les persones que els freqüenten mentre es realitza l’activitat.
  1. Professorat de l’àrea d’Educació Física
  • Col·laborar amb la resta de professorat de la zona en l’elaboració d’accions conjuntes, així com en la creació d’espais de debat entorn de l’Educació Física en el Districte de Ciutat Vella.
  • Fomentar el treball interdisciplinari entre diferents àrees i professorat.
  • Donar a conèixer a les famílies el treball que es realitza en l’àrea  d’Educació Física per una major col·laboració.
  • Intentar donar noves estratègies de treball a les escoles on la manca d’instal·lacions adequades, recursos i espais oberts és una característica comuna.

dav