Sessions Escolars, Còmic i Contacontes a la Filmoteca de Catalunya

Places disponibles!

Amb el programa Filmoteca per a les Escoles en marxa us detallem les places disponibles fins a final de curs per tal que no us quedeu sense plaça.

Per fer la inscripció només cal que envieu un correu a filmoteca.escoles@gencat.cat.

16 de març: Revisitem el primer cinema. 15 places (1r, 2n i 3r d’ESO)
24 de març: Cinema, memòria, pau i drets humans: Dia internacional del dret a la Veritat en Relació amb Violacions Greus dels Drets Humans i de la Dignitat de les Víctimes. 39 places (3r i 4t ESO, Batx /CF)
29 de març: La revolta dels contes. 32 places (CM)
19 d’abril: El cargol i la balena. 31 places (P4, P5 i CI)