Ja sé llegir

El districte de Ciutat Vella proposa l’activitat de dinamització “Ja sé llegir” a tots els centres interessats amb l’objectiu de fer un reconeixement públic a la consolidació del procés de lectoescriptura de l’alumnat. Cal destacar que amb la realització de l’activitat s’aconsegueix treballar, a part de la lectoescriptura, l’expressió oral, el comportament protocol·lari, la cohesió grupal, etc. Alhora és una oportunitat per apropar i fer partícipes a les famílies a l’aula. Aquest reconeixement es realitza a partir d’una exhibició de lectura davant les famílies o alumnat de cursos inferiors i una entrega de diplomes als participants.

L’activitat, que té una llarga trajectòria a altres districtes de Barcelona, va dirigida principalment als alumnes de segon, tot i que, si es creu pertinent, es pot plantejar altres cursos.

En cas de voler participar caldria emplenar el següent formulari posant les dades necessàries del / de la mestre/a responsable per tal de poder coordinar l’esdeveniment.

La proposta és fer la cerimònia en un lloc emblemàtic del districte, per tant per poder reservar l’espai amb temps,  posarem la data límit de per emplenar el formulari a principis del mes de febrer de 2024.