La Jornada Final de la Xarxa de Pensament Computacional i Robòtica de Ciutat Vella és el fruit d’un procés col·laboratiu i participatiu dels docents de la Xarxa i posa els i les alumnes de primària com a protagonistes. Durant la jornada, l’alumnat presentarà projectes i resoldrà reptes que combinen habilitats lingüístiques, matemàtiques i competències transversals, mostrant com la robòtica i el pensament computacional potencien el seu aprenentatge actiu, creatiu i significatiu.
La jornada s’ha celebrat els dies:
- 21 de maig “El misteri de l’ou com balla” (4rt, 5è i 6è) al Centre de Recursos Pedagògics específics de Suport a la Innovació i la Recerca Educativa (CESIRE)

Aquesta tradició catalana, va començar pels volts de l’any 1400, a la Catedral de Barcelona, el dia de Corpus Christi, per celebrar la tornada a la vida després de Pasqua i la regeneració de la primavera.
- 28 de maig “On són els Gegants i el bestiari?” (1r, 2n i 3r) a l’Escola Oficial d’Idiomes

amb la màgia dels personatges de Ciutat Vella com a fil conductor.

