Engeguem el CdA confitat!

Arran del confinament, hem engegat un seguit de vídeos curts, que presenten als alumnes un objecte de la prehistòria a partir del qual es planteja un repte. Aquest repte s’introdueix a partir de la presentació teatralitzada dels objectes, i d’una sèrie de preguntes que proposen a l’alumnat elaborar hipòtesi sobre ells. S’ha tingut cura, en la tria dels objectes i en la seva presentació, que pugui ser seguit tant per alumnat d’educació primària, com de secundària obligatòria.

Els vídeos són penjats a l’Instagram del CdA (cdanoguera), com al Facebook Camp d’Aprenentatge de la Noguera. Es presenta un nou repte cada dos dies, i el dia entremig es dona la solució al repte anterior. S’anuncia cada nou repte al Twitter del CdA de la Noguera i a la plataforma Tik Tok. Així mateix, a l’Instagram es penja cada vídeo i solució amb el hashtag #mestresconfinats. Això fa que la mitjana de visualitzacions de cada repte estigui al voltant de 450.