Obert el període de sol·licituds als camps i entorns d’aprenentatge

Des del dia 14 de juliol i fins al 14 de setembre queda obert el període per fer les sol·licituds d’activitats als camps i entorns d’aprenentatge del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya per al curs 2020-21.

En el cas que sigueu un centre que degut a la pandèmia s’us ha anul·lat l’estada durant aquest curs, penseu que heu de tornar a fer la sol·licitud al mateix enllaç que la resta de centres educatius.

La inscripció es fa mitjançant l’aplicatiu CAMPS

Trobareu tota la informació necessària a:

Concurs de cartellisme confinament amb l’INS Ciutat de Balaguer

La proposta
L’Institut Ciutat de Balaguer i el Camp d’Aprenentatge de la Noguera treballem col·laborativament dins del Projecte Apadrinem el nostre patrimoni del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Cada curs escolar l’alumnat de 4rt d’ESO participa en una visita de treball als Espais de… Llegeix més»

Col·laborem amb l’escola Camps Elisis de Lleida

L’Escola Camps Elisis de Lleida participa en un Projecte Magnet amb el Col.legi d’Arquitectes de Catalunya COAC, sobre arquitectura. El CdA de la Noguera col.labora amb una activitat didàctica sobre arquitectura de la prehistòria que portem a terme en el mateix centre.

Participem en la formació del professorat

Ahir dissabte vam col·laborar amb el CdA de la Vall de Boí en el curs de formació de professorat que porten a terme amb el tema del riu. Els vam explicar la nostra proposta didàctica d’apropament sensorial al paisatge de Sant Llorenç, vam fer un croquis d’aquest paisatge i finalment vam pensar com devia ser aquest mateix territori a la prehistòria tot visitant el jaciment arqueològic neanderthal de la Roca dels Bous. La importància del riu ja des d’època paleolítica.… Llegeix més»