En el següent enllaç publicat a XTEC podeu consultar la nota informativa en relació a l’ajornament de les preinscripcions dels CdA/EdA.

Recordem també que tots aquells centres afectats pel tancament del CdA a partir del 13 de març i que han hagut d’anul·lar l’activitat prevista per aquest curs tindran la possibilitat de posposar l’activitat pel curs vinent sempre i quan formalitzin la inscripció durant el període corresponent. Full informatiu.

Concurs de cartellisme confinament amb l’INS Ciutat de Balaguer

La proposta
L’Institut Ciutat de Balaguer i el Camp d’Aprenentatge de la Noguera treballem col·laborativament dins del Projecte Apadrinem el nostre patrimoni del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Cada curs escolar l’alumnat de 4rt d’ESO participa en una visita de treball als Espais de… Llegeix més»

Col·laborem amb l’escola Camps Elisis de Lleida

L’Escola Camps Elisis de Lleida participa en un Projecte Magnet amb el Col.legi d’Arquitectes de Catalunya COAC, sobre arquitectura. El CdA de la Noguera col.labora amb una activitat didàctica sobre arquitectura de la prehistòria que portem a terme en el mateix centre.

Participem en la formació del professorat

Ahir dissabte vam col·laborar amb el CdA de la Vall de Boí en el curs de formació de professorat que porten a terme amb el tema del riu. Els vam explicar la nostra proposta didàctica d’apropament sensorial al paisatge de Sant Llorenç, vam fer un croquis d’aquest paisatge i finalment vam pensar com devia ser aquest mateix territori a la prehistòria tot visitant el jaciment arqueològic neanderthal de la Roca dels Bous. La importància del riu ja des d’època paleolítica.… Llegeix més»

Xerrada a la Universitat de Vic

Divendres 1 de març vam estar amb les alumnes del greu d’educació infantil de la Universitat de Vic. Des del CdA de la Noguera vam intentar donar resposta a la pregunta que els havia plantejat el seu professor de didàctica de les ciències socials, en Joan Callerissa: És possible fer Història amb nenes i nens de 3 a 5 anys?
La resposta consensuada va ser, SÍ!… Llegeix més»