Presentació

El Camp d’Aprenentatge de la Noguera és un servei educatiu del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya que té la seva seu a Sant Llorenç de Montgai. Ofereix la possibilitat de fer estades de 2 a 5 dies o sortides d’un dia, a l’alumnat dels centres docents d’educació infantil, primària i secundària de Catalunya a les instal·lacions situades a Sant Llorenç i a altres espais de la comarca de la Noguera.

Les activitats d’aquest camp són adequades als alumnes dels següents nivells educatius: EI, CI, CM, CS i ESO.

Us hi esperem!

img_0977    img_2371  img_1533  tenda  mapa-parc_petit

1Els camps d’aprenentatge són serveis educatius del Departament d’Ensenyament que ofereixen al professorat i als centres docents la possibilitat de desenvolupar projectes de treball per a l’estudi i l’experimentació en un medi singular de Catalunya; s’adrecen principalment a alumnes d’educació primària, secundària, cicles formatius i batxillerat. Podeu trobar més informació a: Què són els CdA?