Concurs de cartellisme confinament amb l’INS Ciutat de Balaguer

La proposta

L’Institut Ciutat de Balaguer i el Camp d’Aprenentatge de la Noguera treballem col·laborativament dins del Projecte Apadrinem el nostre patrimoni del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya. Cada curs escolar l’alumnat de 4rt d’ESO participa en una visita de treball als Espais de la Batalla del Segre en el Merengue, espai adoptat pel centre educatiu. A més, el mateix alumnat de 4rt d’ESO, o el de 1r o 2n de batxillerat, porten a terme una proposta vinculada al projecte, de divulgació d’aquest espai patrimonial, i dels fets de la Guerra Civil a Balaguer. Entre d’altres,  en anteriors cursos escolars, es va portat a terme una activitat sobre refotografia amb exposició dels resultats obtinguts a l’Ajuntament de Balaguer, s’ha georeferenciat el Merengue al Mobile History Map (MHM), o s’ha fet un treball a l’Institut sobre la guerra civil i el còmic.

Aquest curs ha estat especial degut al confinament produït per la crisi del Covid-19. Calia pensar una activitat que pogués portar-se a terme des de casa, però que mantingués una de les constants de totes les propostes realitzades fins ara; que fos interdisciplinar. En aquest cas, la proposta és la participació de l’alumnat ded 4rt d’ESO en un concurs sobre cartellisme, que permeti treballar conjuntament l’Àrea de Visual i Plàstica i la de Ciències Socials.

Link Cartells presentats

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *