Projecte Impuls

Durant tot el curs escolar s’està duent a terme el Projecte Impuls, una aliança educativa entre les escoles Lluís Vives i Els Pins, la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i el CRP de Castelldefels, amb el suport de l’Ajuntament de la nostra ciutat.

D’una banda, els infants de quart de Primària de l’Escola Els Pins estan coneixent de primera mà com iniciar i desenvolupar un estudi científic a través d’un procés d’indagació que els portarà a elaborar els seus propis sucs saludables en col·laboració amb l’Escola Superior d’Agricultura (ESAB) de la UPC.

Per un altre cantó, els alumnes de sisè de l’Escola Lluís Vives, en col·laboració amb Escola d’Enginyeria de Telecomunicació i Aeroespacial de Castelldefels (EETAC), estan dissenyant propostes per millorar la qualitat de vida de les persones i de la comunitat en clau de sostenibilitat, tenint en compte aspectes com el consum d’energia i d’aigua, els residus o el soroll.

Trobareu a continuació un recull fotogràfic dels tallers que l’alumnat d’ambdós centres ja ha dut a terme amb les investigadores i investigadors de la UPC. Cliqueu les imatges per veure totes les fotografies.

Projecte Impuls – Escola Els Pins

Projecte Impuls – Escola Lluís Vives