Jornades d’Orientació Educativa

El Servei Local de Transició Escola Treball (SLTET) en coordinació amb Promoció Econòmica i el Casal Jove ofereix activitats, tallers i xerrades per millorar l’orientació i l’acompanyament dels joves del municipi  en els diferents itineraris acadèmics i professionals.

L’Ajuntament de Castelldefels, amb el suport de la Diputació de Barcelona, el Departament d’Educació de la Generalitat i coordinat amb els Instituts de secundaria del municipi, ha previst realitzar les Setenes Jornades d’Orientació educativa durant el mes de febrer, març i abril del 2022 amb l’objectiu de:

• Col·laborar amb les accions d’orientació que es fan des dels centres educatius.
  • Facilitar la presa de decisions en moments de transició educativa i professional.
  • Afavorir la continuïtat en els estudis postobligatoris i la formació al llarg de la vida.

El SLTET (Servei Local de Transició Escola-Treball)  posa a disposició dels joves del municipi entre 16 i 21 anys el servei d’orientació i informació sobre itineraris acadèmics i laborals. Pots sol·licitar cita prèvia al SLTET (C/Església 1, 671 045537)  o també pots realitzar la teva consulta en línia amb l’Orientador virtual.

ACTIVITATS

Podeu consultar en aquest enllaç l’agenda d’activitats i xerrades informatives sobre proves lliures, preinscripcions i itineraris formatius.