Inscripcions Mobile Learning Awards

Us informem que està obert el període d’inscripció per als Mobile Learning Awards, dins del projecte mSchools, en les seves dues modalitats de participació:

• ESCOLES INNOVADORES EN L’APLICACIÓ DE LES TECNOLOGIES DIGITALS

La finalitat d’aquesta primera modalitat és donar a conèixer les diferents vies d’integració de les tecnologies digitals a tots els centres educatius de Catalunya mitjançant unes propostes concretes de desenvolupament i implementació. També s’incorpora com a finalitat fer visibles les accions que les AMPA/AFA duen a terme en el procés d’aplicació de les tecnologies digitals en el seu centre educatiu. És per aquest motiu que us demanem que feu extensiva aquesta convocatòria a l’AMPA/AFA del vostre centre.

• EXPERIÈNCIES I PROPOSTES D’AULA AMB TECNOLOGIES MÒBILS

La finalitat d’aquesta segona modalitat és donar a conèixer les millors experiències i propostes d’aula desenvolupades pels docents i estudiants universitaris respectivament, i que tinguin com a objectiu l’ús innovador de les tecnologies digitals.

Període d’inscripció: des del 12 de desembre de 2017 fins a l’11 de febrer de 2018

Podeu consultar la convocatòria i les bases a la pàgina de Mobile Learning Awards 2018.

Resultat d'imatges de mobile learning awards