Inscripcions Mobile Learning Awards

El proper diumenge 11 de febrer s’acaba el termini per participar en el concurs “mSchools Mobile Learning Awards”. L’entrega de premis serà l’1 de març de 2018 al MWC.

A continuació us detallem les modalitats de participació:

Modalitat: ​​Millors​​ experiències ​​i ​​propostes​ ​d’aula ​​amb​​ tecnologies ​​digitals:
1. Docents amb experiències i propostes d’aula d’infantil, primària, secudànria, batxillerat, FP, EOI, ensenyaments artístics, ensenyaments esportius i CFA.
2. Estudiants ​de Grau d’Educació Infantil, del Grau de Primària i de Màster de Formació de Professorat de Secundària de les universitats de Catalunya que hagin dissenyat propostes educatives.

Modalitat: ​​Escoles ​​Innovadores ​​en ​​l’Aplicació ​​de ​​les ​​Tecnologies ​​Digitals:

1. Centres ​​educatius​ de Catalunya.
2. Associacions de Mares i Pares o Associacions de famílies d’Alumnes​​ de centres educatius de Catalunya.

Animeu-vos a participar!!!