EnLLULLa’t

EnLLULLa't

Enllulla’t és un programa educatiu adreçat a l’alumnat del tercer curs de l’Educació Secundària Obligatòria. L’objectiu de la proposta és que els alumnes es familiaritzin amb la vida i l’obra de Ramon Llull i en coneguin la importància literària i històrica, alhora que treballen la relació entre els valors que s’hi poden descobrir i la seva pròpia vida quotidiana.

El programa es compon de nou unitats didàctiques independents però complementàries, que en faciliten l’aplicació modular. Així, cada centre educatiu pot triar quines unitats didàctiques incorpora i en quin moment de la seva programació del curs escolar.

Els temes i els continguts de cada unitat han estat específicament dissenyats per a promoure el treball per competències i perquè es puguin desenvolupar en el marc d’una matèria concreta.

PÀGINA WEB