Anemx+Matemàtiques

Anemx+Matemàtiques són uns Tallers adreçats a l’alumnat de 4t d’ESO amb una certa destresa i gust per les matemàtiques, i més en concret per la resolució de problemes que es realitzaran en sessions de 3 hores els dissabtes al matí.

En cada sessió s’ofereix a l’alumnat aprofundir en aspectes de les matemàtiques complementaris als del currículum oficial. Per exemple, temes d’història, relacions entre literatura i matemàtiques, jocs d’estratègia, criptografia, geometria dinàmica,…

Els materials han estat dissenyats per la FESPM (Federación Espanyola de Sociedades de Profesores de Matemáticas), de la que formem part a través de FEEMCAT. La FESPM també s’ha encarregat de la traducció de tots els materials al català. En el web oficial del projecte http://venxmas.fespm.es podeu veure els materials.

A Catalunya es fan càrrec dels tallers les cinc associacions que formem part de la FEEMCAT i desenvolupem cinc tallers, un des de cada àmbit territorial d’influència de les associacions ADEMGI, APMCM, APaMMs, ABEAM i Lleimat. Els tallers compten amb el suport del CREAMAT i del Departament d’Educació.

Aquest és el formulari d’inscripció. Trobareu tota la informació sobre el projecte en aquest enllaç.