Xerrada a “La Granja Escola”

A la Granja Escola el dia 15 de març a les 17:30h s’hi farà la xerrada “Navegar per a l’univers de les emocions per a constriur benestar“. Aquesta activitat formativa ens proposa posar les paraules que expressen emocions en un mapa que ens ajudi a navegar pel complex univers d’aquestes; identificar on estem i on volem anar; albirar com podem navegar pel món emocional amb majors probabilitats per arribar a bon port.

LLoc: Sala d’actes Edifici Escorxador C/ Escorxador, 19 (08720) Vilafranca del Penedès

Reserva d’entrades.

SORTEIG SORTIDA FAMILIAR A LA NATURA:
Gràcies a “La Granja Escola” al finalitzar la xerrada regalarem un val per a una jornada familiar, d’un matí a la natura al Parc Natural del Montseny, que inclou un conjunt d’activitats d’educació emocional per aprendre petits i grans. Més informació EMOFAMILYexcursions.