Setmana de la ciència a l’escola Pau Casals

Amb motiu de la Setmana de la ciència, l’escola Pau Casals farà un fira de ciència dimarts 14 de novembre; i aquest any el dia 13 de novembre, també s’ha organitzat una xerrada científica a càrrec de Ricardo Collado.

Podeu consultar tot el programa en aquest enllaç:

programa_setmanciencia17

Segons el programa:

Per sisè any, la nostra escola vol adherir-se a les activitats que arreu es fan amb motiu de la SETMANA DE LA CIÈNCIA, dedicada en aquesta edició al Turisme sostenible. L’objectiu és fomentar l’esperit científic i motivar tota la comunitat educativa per a la ciència.
El nostre centre té una Aula de Ciències per on passa tot l’alumnat on realitzen activitats per tal de tenir una bona competència científica. Per aquesta raó, voldríem també que tota la comunitat educativa conegués les activitats que s’hi realitzen.
Continuem amb la xerrada científica a sisè i aquest any està dedicada als ecosistemes litorals del Baix Penedès i la pressió urbanística i turística que sofreixen.
També seguirem amb la introducció del treball de camp amb els alumnes de cinquè.Així mateix, hem organitzat de nou la FIRA DE CIÈNCIA, una activitat consolidada i a través de la qual, tot l’alumnat del centre podrà realitzar uns tallers de ciència conduïts pels nens i nenes de sisè. En acabar l’horari escolar, els alumnes podran acompanyar les seves famílies a realitzar els tallers que hauran fet durant el dia. Com a novetat, la coral de l’Escola rebrà les famílies amb una cançó científica.