Nou pas en el PEE de Cunit

Els Serveis Educatius de la Generalitat de Catalunya, l’Ajuntament de Cunit i la comunitat educativa avancen i constitueixen la Comissió Representativa Institucional i estableixen les línies d’actuació. El Pla d’Entorn Educatiu té per objectiu cohesionar municipi i les escoles a través de diverses activitats i actuacions adreçades tant a alumnes com a les seves famílies.

S’ha fet un anàlisi i a partir dels resultats, s’ha constituit la Comissió Representativa Institucional, amb la presència de directors de centres, representants dels SE de la Generalitat i de l’Ajuntament.

Es van establir objectius i accions que desenvoluparan a partir d’ara en diferents àmbits.

Per llegir més, podeu consultar la notícia.

Aquesta setmana s’inicien el tallers d’estudi assistit a les escoles de primària de Cunit

Els tallers es fan a l’Escola Pompeu Fabra, Escola Solcunit, i Escola Els Cossetans, dos dies a la setmana en horari extraescolar de 16.30 h a 17.30 h, fins a finals de maig.

L’objectiu d’aquests tallers es contribuir a la millora de l’èxit acadèmic de l’alumnat de 3r a 6è de primària, i es centren tant en el reforç escolar com en a en adquirir hàbits i tècniques d’organització i estudi, planificar el treball escolar, usar i aprofitar els recursos que hi ha al seu entorn més immediat així com afavorir una actitud més positiva vers l’aprenentatge.

Aquests tallers s’emmarquen en el conveni de col·laboració entre el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i l’Ajuntament de Cunit per al Pla educatiu d’entorn, iniciat aquest curs 2017 – 2018.