Xerrades pedagògiques al Baix Penedès

PLA DE FORMACIÓ DE ZONA

XERRADES PEDAGÒGIQUES

En el marc del PFZ del Baix Penedès, i amb la col·laboració de l’Àrea d’Educació de l’Ajuntament del Vendrell, des del Servei Educatiu hem preparat un conjunt d’accions formatives per al professorat de la comarca. Aquí teniu la informació detallada:

Dimecres 15 de novembre: Artesania de l’educació musical. Conferència a càrrec del mestre i músic Josep-Manel Vega d’EMA (Educació Musical Artesana).

Dimarts 21 de novembre: Eines de comunicació: Els 10 millors trucs per parlar de ciència. Conferència a càrrec del divulgador científic i escriptor Marc Boada Ferrer // Fotografies // Notícia a TV El Vendrell.

Dijous 23 de novembre: Elaboració de maletes temàtiques i dinamització de la lectura a les biblioteques escolars. Conferència a càrrec de Montse Marcet de Lectors, al tren! amb les maletes de la Montse // Fotografies

Dimecres 29 de novembre: La transformació d’un centre educatiu. Taula rodona a càrrec de Francesc Martin (director de l’Escola Sant Jordi, de Vilanova i la Geltrú), Olga Belmonte (directora de l’Escola Llebetx, de Vilanova i la Geltrú) i Daniel Nebot (director de l’Escola Montanyans, de Sant Marçal).

Dijous 30 de novembre: Engrescar a llegir: la lectura en veu alta. Conferència a càrrec de Jordina Biosca Soler // Fotografies

Dimarts 5 de desembre: Els plans individualitzats en el marc del currículum competencial. Conferència a càrrec de Dorys S. Sabando Rojas i Gabriela Gómez Zepeda.

Desitgem que aquestes propostes formatives hagin despertat el vostre interès i hagin estat útils per a la vostra tasca educativa.

Us animem a acompanyar-nos en futures propostes !!!