Cursos i activitats per al professorat

INTERNIVELLS

AJUTS PONT PER A PROJECTES EDUCATIUS
El Consell Social i l’Institut de Ciències de l’Educació de la URV convoquen per quart any, els Ajuts Pont per a projectes educatius, destinats a potenciar la cració de grups de treball integrats per al professorat de la demarcació de Tarragona.
Els projectes seleccionats rebran un ajut màxim de 1500€ entre 10 projectes de tots els nivells educatius no universitaris. El termini s’iniciarà el 3 d’abril i acabarà el 15 de maig de 2018.

Més informació: web Consell Social

MINDFULNESS MBSR

Mindfulness és una forma d’aproximar-se a la pròpia experiència, acceptant la realitat tal i com es presenta, abordant-la amb curiositat, obertura i amabilitat.
Curs de 50h (30 presencials i 20 no presencials), organitzat pel Centre Salut HOLOS a Tarragona.
Activitat de pagament

INFANTIL I PRIMÀRIA

A LA RECERCA DEL POTENCIAL PEDAGÒGIC DE L’ART (CURS D’INICIACIÓ A L’ART CONTEMPORANI)
El Museu d’Art Modern de la Diputació de Tarragona presenta la tercera edició del curs d’iniciació a l’art contemporani adreçat al docent que vulgui adquirir eines per explorar el potencial pedagògic de l’art.
Curs de 15h organitzat pel Museu d’Art Modern de la Diputació de Tarragona.
Del 6 de febrer al 6 de març, a la tarda.
Activitat de pagament

EMOCIONA’T I DESPERTA
Taller de la Granja Escola Corral de Neri del Catllar. Es coneixerà i viurà en primera persona què és l’educació emocional, com entrenar-la a l’aula i la importància de coneixer-se a un mateix per a ser una persona emocionalment intel·ligent i relacionar-se favorablemebt amb l’entorn amb actitud positiva.
Curs de 15h organitzat per la Granja Escola Corral de Neri del Catllar.
Del 7 al 21 de març a la tarda.

Més informació: web ICE

AMB LA MÚSICA AL COR I AL COS (I-II)
Cursos d’educació emocional-sistèmica a partir de la música i l’expressió corporal. La música i l’expressió corporal són el camí i l’excusa per a treballar les emocions i ser més conscients de la importància que tenen en l’aprenentatge dels alumnes.
Cursos de 30h del 28 de febrer al 16 de març a la tarda.
Activitat de pagament.

SECUNDÀRIA I BATXILLERAT

BATXIBAC
Dijous 8 de març se celebrarà al Campus Catalunya de Tarragona de la URV la tercera Jornada BATXIBAC per alumnes i professorat de Batxillerat dels centres que oferten (o tenen pensat ofertar) la modalitat de Batxillerat francès.
Activitat de no pagament.

LITERATURA CATALANA. LECTURES DE BATXILLERAT
Dijous 15 de febrer se celebrarà al Campus Catalunya de Tarragona de la URV la primera Jornada sobre Literatura Catalana al Batxillerat per a alumnes i professorat, centrada en les lectures prescriptives d’aquest i el proper curs.
Activitat no de pagament.