El sentit d’educar. Conferència d’inici de curs del Baix Penedès

Us convidem a assistir a la conferència d’inici de curs del Baix Penedès a càrrec de Gemma Ventura Farré el dia 5 d’octubre a les 18h a l’Auditori de l’Escola de Música del Vendrell.

Per tal de tenir una previsió d’aforament de l’Auditori, cal fer la inscripció en aquest enllaç: https://forms.gle/Gjymdpu7Dp7Ne9vX8

La conferenciant farà un recorregut, de la mà de Maria Montessori, Janusz Korczak, Gianni Rodari, Daniel Pennac, Albert Camus, Lev Tolstoi i molts més pensadors d’avui i d’ahir, per parlar d’una de les feines més humanes, engrescadores i decisives: la d’educar.

Gemma Ventura és mestra de primària i periodista i subdirectora de la revista cultural Catorze, Premi Nacional de Cultura i Premi Marta Mata d’educació, on entrevista els pedagogs actuals més rellevants. També és escriptora: ha guanyat el Premi Josep Pla amb la seva primera novel·la, “La llei de l’hivern”.

La durada de la conferència serà aproximadament de 45 minuts i després es farà un acte d’uns minuts de celebració dels 20 anys de l’EOI del Vendrell amb la participació d’alumnes de l’escola.

Aquest acte d’inici de curs s’organitza amb la col·laboració de l’Ajuntament del Vendrell.