La iniciativa coordinada pel tutor Jordi Martí Font , està a punt de veure la llum en un espectacle el dia 8 d’abril al Teatre Àngel Guimerà, coincidint amb la celebració del 51è aniversari de l’Institut Baix Penedès.

Fa uns 15 anys en Jordi Martí va iniciar a partir de la lletra i dibuixos un projecte que ara veu la llum, L’Odisseu de Sal. L’alumnat a partir dels textos i les il.lustracions han composat cançons amb estil variat, finançant-lo amb l’ajut de classe de 4t ESO i del disseny del llibre per part de la classe de 2n de BAT .
Editar un disc, publicar un llibre i fer un espectacle tot a partir d’aquest fantàstic treball interdisciplinar de l’alumnat i professorat de l’Ins. Baix Penedès de El Vendrell!
Les veus es van gravar al Camp d’aprenentatge Pau Casals i la classe d’audiovisuals estan ja editant els videoclips per a les cançons.
Com podreu veure, aquest projecte transversal i interdisciplinar està afavorint un treball en xarxa no només dins del centre sinó amb diferents entitats comptant amb experts de cada àmbit que hi col.laboren .
Vau veure l’entrevista que a alguns alumnes del batxillerat artístic de l’institut Baix Penedès i al tutor i coordinador del projector va realitzar la rtvev?
No us la perdeu!
https://www.rtvelvendrell.cat/temps-lliure-24-de-febrer-del-2022/
Si voleu saber més sobre aquest Impressionant projecte al que de ben segur esteu desitjant poder assistir a la seva presentació, podeu consultar:
https://www.verkami.com/projects/31756-lodisseu-de-sal



