6a VISITA A CENTRE: Escola Bressol Minyons de l’Arboç

Des del Moviment de renovació pedagògica del Baix Penedès i del Garraf ens presenten la 6a proposta de Visites a centres amb projectes singulars. Després de la visita a l’Escola Submarí Lila, aquesta vegada és el torn de l’Escola Bressol Minyons de l’Arboç.

image.png https://www.instagram.com/ebmminyons

L’objectiu de la visita és conèixer de primera mà com treballen la participació de les famílies amb èxit i mostrar la cura a l’estètica dels espais d’aprenentatge interiors i exteriors.

.

📆 Quan? Dimecres 3 de maig.
🕑 A quina hora? A les 17:30h
.
📍On? Carrer de la Mare de Déu de Montserrat, 1, 43720 L’Arboç (Baix Penedès)
.

📝 Formulari d’inscripció obert fins al 28 d’abril.

.

Per qualsevol dubte podeu escriure a mrpbaixpenedes@gmail.com o a garraf@mrp.cat

VISITA ESCOLA BRESSOL MINYONS (1).png