#sub-cdc-sessió1 del Baix Penedès
Dilluns 8 de novembre ens aplegarem els coordinadors digitals del Baix Penedès en la subxarxa de coordinació digital de centre. Venim d’atendre al webinar del passat dia 21 d’octubre en què vam rebre molta informació d’aspectes tècnics i de gestió i inventari de dispositius. Tindrem temps per reflexionar sobre les solucions que des dels nsotres […]
#sub-cdc-sessió1 del Baix Penedès Llegeix més »











