Des de l’Associació per a la Prevenció d’Accidents de Trànsit i ONG d’Atenció a les Víctimes d’Accidents (AESLEME), ens fan arribar la convocatòria dels Premis AESLEME Juan García Reneses 2026, uns guardons que, en la seva tercera edició, ja compten amb un reconeixement destacat en l’àmbit de l’educació viària.
Els Premis AESLEME Juan García Reneses, «Compromís amb l’Educació Viària», s’adrecen a centres educatius i a docents amb programes propis.
- Poden optar a aquest premi tots aquells centres educatius o professors que hagin desenvolupat programes propis d’educació viària, originals i implementats de manera continuada durant els darrers quatre anys.
- Les activitats presentades hauran de ser originals i haver-se desenvolupat de manera continuada durant els últims quatre anys.
- El premi està dotat amb 1.000 € i una mètopa de reconeixement.
- Les candidatures es poden presentar des del 16 de febrer fins al 30 de juny de 2026, mitjançant el formulari que apareix a la part inferior d’aquesta pàgina.
- Per presentar una candidatura, cal emplenar el formulari disponible en aquest lloc web. S’haurà d’identificar la institució o la persona proposada, així com exposar els motius pels quals es considera que mereix ser guardonada.
A continuació podeu consultar les bases de la convocatòria i el formulari que cal emplenar per presentar la candidatura: Enllaç al web


