Sessió 7 del seminari de Tutors d’Aula d’Acollida i CLIC

El seminari de Tutors d’Aula d’Acollida i CLIC del Servei Educatiu del Baix Penedès ha arribat a la seva setena i darrera sessió amb una trobada especialment emotiva i enriquidora.

Aquesta sessió ha servit per compartir les activitats que s’han dut a terme a les aules d’acollida intensives del Penedès, posant en valor l’èxit d’aquesta nova modalitat d’aula d’acollida al nostre territori i l’impacte positiu que està tenint en l’acompanyament de l’alumnat nouvingut.

Per tancar un curs ple de moments màgics, els i les participants van rellegir en veu alta els missatges de les postals que havien escollit a l’inici de curs, un exercici que va permetre recordar expectatives, emocions i aprenentatges viscuts al llarg del seminari.

Tot seguit, es van recollir les activitats més destacades i les idees clau que cada docent s’emporta d’aquesta experiència formativa, així com desitjos i propostes de millora per al curs vinent, mitjançant un “tiquet de sortida”.

La sessió es va cloure amb la visualització de La rumba en català, una proposta d’aula d’acollida atractiva i inspiradora que mostra com la llengua, la cultura i la música poden esdevenir eines potents d’inclusió i aprenentatge.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut