Des del Servei de Famílies i Estratègies contra la Segregació Escolar del Departament d’Educació i Formació Professional, ens conviden a la jornada “Famílies i escola, un projecte compartit”, que tindrà lloc, a L’Espai Bital de L’Hospitalet de Llobregat, el proper divendres 15 de maig de 2026 (Dia Internacional de les Famílies) de 9:00 a les 13:00 hores.
Aquesta jornada va adreçada a equips directius, personal docent, inspectors/es d’educació, representants d’AFA, i altres membres de la comunitat educativa, així com al personal de serveis educatius que hi pugui estar interessat.
Els objectius d’aquesta jornada són:
- Construir projecte de centre compartit famílies i escola.
- Fomentar el vincle i la comunicació amb les famílies des dels centres educatius.
- Fer valdre el rol de les AFAs com a agents clau en la participació de les famílies en els centres educatius.
- Fer difusió dels recursos i formacions del Departament d’Educació i FP en l’àmbit de famílies.
Trobareu més informació per fer la inscripció en aquest enllaç d’inscripció: personal docent
En cas que hi hagi personal no docent interessat poden inscriure’s en aquest altre enllaç d’inscripció personal no docent

