I FINAL TERRITORIAL DEL CERTAMEN DE LECTURA EN VEU ALTA

Divendres 9 de maig a l’Auditori del Tívoli es va celebrar l’acte final del XXI certamen escolar de Lectura en Veu Alta del Servei Territorial al Penedès. Davant d’un centenar d’assistents, els participants van llegir els seus fragments de llibres escollits lliurement.
Després de la difícil deliberació, el jurat va anunciar els lectors i lectores finalistes que assistiran a la Festa de la Lectura, un l’acte de lliurament de premis als guanyadors i guanyadores territorials i una mostra de lectura no competitiva que tindrà lloc durant el mes de juny a Barcelona.
Va ser un esdeveniment organitzat per Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Educació i Formació Professional. L’equip de professionals del Servei Educatiu volem reconèixer la participació de l’alumnat i dels centres educatius, així com volem agrair a l’Ajuntament del Vendrell la cessió de l’espai i a la direcció del ST per la seva assistència a l’acte.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut