EDUCLIMAD acaba de publicar “ESCUELAS POR EL CLIMA” un llibre amb 19 activitats pràctiques per treballar les competències en sostenibilitat i ODS a Educació Primària Està orientat a docents, educadors i professionals de l’educació que vulguin incorporar i aprofundir en els ODS a través de la pràctica docent.
EDUCLIMAD és un projecte de recerca aplicada que té com a objectiu conscienciar i implicar als més joves en matèria de sostenibilitat, mitjançant assemblees escolars pel clima a 25 escoles d’Educació Primària del Camp de Tarragona. Gràcies a processos democràtics innovadors pensats per aprendre, deliberar i prendre decisions de manera assembleària, l’alumnat cerca solucions per a fer front al canvi climàtic, proposant accions per tal de promoure la sostenibilitat en l’àmbit local i regional.
Podeu consultar les activitats per treballar els ODS i les competències en sostenibilitat a Ed. Primària, des de l’enllaç :EDUCLIMAD i Descarregable des d’ Octaedro.


