“I’m a change maker”, així llegia l’enganxina amb la qual s’obsequiava els assistents a la Cloenda del Servei Comunitari “Cuidem el Vendrell” d’aquest curs, a l’auditori de l’Escola de Música Pau Casals, el dijous dia 6 de juny. Diversos instituts hi han participat presentant els seus projectes i actuacions que s’emmarquen amb el projecte “Cuidem el Vendrell”, que treballa conjuntament amb el PEE i l’Ajuntament del Vendrell.
L’acte ha estat conduit per Dani Utge, referent del Casal Jove, i ha comptat amb la presència de la Regidora de Transformació verda, Agenda 2030, Projectes i planificació del municipi, Transport sostenible i Residus, la Sra. Núria Rovira Costas. Dues agents del canvi, la professora del departament de pedagogia de la URV, Janaina Minielli de Oliveira, i la bibliotecària de la Biblioteca Municipal Terra Baixa, han presentat els seus projectes d’èxit emmarcats en la filosofia de l’Aprenentatge-Servei.
Seguidament, alumnat d’instituts i instituts escola del territori han comunicat els seus projectes, entre els quals trobem el “Contes d’ahir, explicats avui” de l’INS Andreu Nin, “La Pedra Seca” del IE Àngel de Tobies, o bé el “Junior Report” de l’INS Mediterrània.
L’acte ha acabat amb una ovació als docents acompanyants, valorant així la seva tasca i implicació, sense la qual tots els projectes duts a terme no haurien estat possibles.
Ens hem acomiadat amb l’actuació d’Àcid, D-Kann, Nugem One i Javi Alpe; cantants de hip hop que amb les seves lletres busquen remoure consciències en temàtiques com les relacions socials, el medi ambient i la ciutadania com a agent del canvi.


